Huidverzorging met pure bijenhoning

Italiaanse pure schoonheid sinds 1952

De beste tandpasta sinds 1905

Gratis product en verzending vanaf 45 euro

Persoonlijk advies en service

Voor vrouwen én mannen

Klanttevredenheid: Trustpilot: 4.8

Verzenden en retourneren

Verzendkosten

Voordeliger bij grotere bestellingen – lagere verzendkosten én lagere stuksprijzen.
Bij Belviso wordt bestellen in grotere aantallen extra interessant. Want hoe meer u per bestelling afneemt, hoe lager de verzendkosten — en bij een hoger orderbedrag nemen wij de verzendkosten zelfs volledig voor onze rekening.

Daarnaast betaalt u bij meerdere stuks van hetzelfde product vaak een lagere prijs per stuk.
Zo bespaart u dubbel: op de verzendkosten én op het product zelf. Handig én duurzaam.

  • Gratis verzending voor bestellingen met een orderwaarde van € 45 of meer.
  • € 3,50 bij bestellingen met een orderwaarde van € 24 t/m € 44.
  • € 6,50 bij bestellingen met een orderwaarde onder de € 23.


Kies voor gemak én duurzaamheid – laat uw bestelling bezorgen op een afhaalpunt

Bij Belviso vinden we het belangrijk om bij te dragen aan een beter milieu. Omdat transport en bezorging van pakketten een aanzienlijke ecologische voetafdruk achterlaten, bieden wij u de mogelijkheid om uw bestelling te laten afleveren bij een afhaalpunt of een pakketautomaat.

Deze verzendmethode belast het milieu minder, en daarom ontvangt u van ons een kleine korting wanneer u voor deze duurzame optie kiest. Deze korting ziet u in uw winkelwagentje als u kiest voor een transporteur en een afhaallocatie.

Daarnaast is een pakket vaak eerder beschikbaar op een afhaallocatie dan bij bezorging aan huis, en is de levering doorgaans betrouwbaarder. Een praktische én verantwoorde keuze dus.

De levering van uw bestelling

Belviso Cosmetics (via de website CeradiCupra.nl) streeft ernaar dat alle producten die op werkdagen voor 16.00 uur zijn besteld, dezelfde dag af te leveren bij de vervoerder. Bij het bestellen kunt u zelf een (latere)datum, tijd en aflever-locatie opgeven. Belviso Cosmetics verstuurt de producten met PostNL of DHL. Deze vervoerders streven er naar om uw pakje de volgende werkdag bij u te bezorgen.
Helaas kunnen wij u niet garanderen dat uw pakje de volgende werkdag bij u bezorgd wordt. Het buiten onze macht als dat niet lukt. Houdt u zelf rekening met eventuele vertraging in de bezorging. U krijgt van Belviso Cosmetics altijd een Track&Trace-link om uw pakje te volgen. We raden u aan om uw pakje te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Dit geeft over het algemeen minder kans op vertraging.

Mocht één of meerdere van de door u bestelde producten niet op voorraad zijn dan zal Belviso Cosmetics de wel leverbare producten alvast aan u opsturen. De overige producten worden dan later aan u opgestuurd. U betaalt geen extra vrachtkosten voor de nalevering.

Bedenktijd en terugsturen

Belviso Cosmetics / Cera di Cupra streeft er naar haar klanten zo goed mogelijk te adviseren en de juiste producten te leveren. Mocht er iets mis zijn met een levering of bent u niet zo tevreden over een product dat we hebben geleverd, neemt u dan eerst contact met ons op voordat u een product aan ons terugstuurt. Wellicht dat we een beter alternatief voor u hebben en kunnen we u mogelijk helpen met een ander of vervangend product.

Belt u ons op het onderstaande nummer of neem contact met ons op via de chat-functie op deze website of stuur een e-mail naar het onder vermelde e-mailadres.


Herroepingsrecht

Wettelijk is er geregeld dat u, als particuliere klant, bij on-line aankopen, een bedenktijd heeft van veertien dagen. De bedenktijd begint op de dag nadat u het product van ons heeft ontvangen. Bent u niet tevreden over een product of heeft u het verkeerde product besteld en u zou het product willen terugsturen, dan maakt u gebruik van uw “herroepingsrecht”.  U kunt het product dan zelf, en uiterlijk binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, aan Belviso Cosmetics terug sturen. Het adres vindt u onderaan deze pagina. U dient het product in de originele, onbeschadigde en ongeopende verpakking aan ons op te sturen.

Let op!
Bepaalde producten zijn om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt om opnieuw te worden verkocht nadat ze zijn geretourneerd. Bijvoorbeeld voor cosmetica en verzorgingsproducten zoals cremes, tandpasta’s, tonics, reiniginsmelk, serums e.d. gelden afwijkende regels. Heeft u het product al uit de verpakking gehaald en/of geopend en/of getest, dan vervalt uw wettelijke recht om het product terug te sturen.  Het openen, gebruiken of testen van het product betekent dus dat u het product niet meer kunt terugsturen.

Terugbetaling van uw teruggestuurde producten
Heeft u, onder de hierboven genoemde voorwaarden, een of meerdere producten aan Belviso Cosmetics teruggestuurd, dan zorgen wij er voor dat binnen 14 dagen nadat de teruggestuurde producten bij ons zijn ontvangen, het aankoopbedrag wordt terugbetaald. Belviso Cosmetics maakt gebruik van het betaalplatform van Mollie payments en zal het bedrag via dit platform terug laten storten op dezelfde rekening als waar de oorspronkelijke betaling mee is gedaan. 

Bent u niet helemaal tevreden over een product of onze dienstverlening?

Laatste update: september 2022

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal naar uw wens verloopt bij een aankoop of levering via onze website. Dat vinden we uiteraard zeer vervelend en dat willen we graag met u proberen op te lossen.

We verzoeken u dan om direct contact met ons op te nemen. We gaan er dan, samen met u, alles aan doen om een oplossing te vinden. De contactgegevens vindt u onder aan deze pagina.